تولید محتوا و استراتژی سئو

تولید محتوا و سئو

کارگاه آموزش تولید محتوا با استراتژی سئو

مدت زمان کارگاه ۲ جلسه ۴ ساعته می باشد که در آن یک استراتژی هدفمند برای صفحات سایت طراحی خواهیم کرد. با انتخاب کلمات کلیدی ارزشمند و تحلیل رقبا، اقدام به طراحی یک مسیر واضح برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل خواهیم کرد.

در بازه زمانی که در آن قرار داریم رقابت های زیادی در حوزه دیجیتال بوجود آمده است و تمامی کسب و کارها به سمت و سوی بازاریابی دیجیتال روی آورده اند. یکی از مراحل ابتدای در بازاریابی دیجیتالی، جذب ترافیک برای سایت می باشد.

سئو سایت از مهمترین و کم هزینه ترین راه های جذب ترافیک برای سایت می باشد و حال در خصوص ارتباط سئو و تولید محتوا باید تعاریفی برای این دو مقوله مهم داشته باشیم تا بتوانیم ارتباط بین محتوا و سئو را درک کنیم.

سئو چیست یا بهینه سازی سایت چیست؟

سئو seo در معنی لغوی به بهینه سازی موتور های جستجو معنی می شود که تعریف اشتباهی می باشد باید  آن را  به بهینه سازی صفحات سایت برای موتور های جستجو تعریف کرد. حال سوال اینجاست که چه چیزی را باید بهینه کنیم !؟ باید محتوایی وجود داشته باشد تا بتوانیم آن را بهینه یا سئو کنیم. پس اهمیت وجود محتوا در این جا مشخص می شود.

منظور از تولید محتوا یا بازاریابی محتوایی چیست؟

 به هر آنچه که باعث جلب توجه مخاطب برای کسب و کار شما می شود را می توان محتوا نامید. این تعریف کلی از بازاریابی محتوایی می باشد.محتوا می تواند عکس، متن، ویدئو، پادکست، تراکت، تبلیغات بیلبوردی و غیره … باشد.

 

رابطه محتوا و سئو ( content and SEO ) :

در وبسایت عملبات سئو باعث می شود که متحوای تولید شده شما قابل دیده شدن باشد و با جستجوی محتوای سئو شده شما در گوگل ، مخاطب را به سایت شما هدایت می کند و یک رابطه مکمل دارتد و همدیگر را تکمیل می کنند.

حال :

  • چطور باید محتوا تولید کنیم و از کجا شروع کنیم؟
  • آیا محتوای کپی شده هم قبول است؟
  • چگونه تشخیص بدیم که مخاطبان چه محتوایی را می پسندن؟
  • بین سایت های که در کسب و کار ما هستند چه محتوایی را تولید کنیم؟
  • چه استراتژی برای محتوایی خود داشته باشیم تا رنکینگ سایت ما خوب باشه؟
  • محتوای ما چور به صفحه اول گوگل میاد؟
  • برای سایت کدام نوع از محتوا مناسب هست؟

بعد از ۳ سال تجربه در حوزه سئو سایت و بازاریابی دیجیتال به شخصه این نکته رسیدم که محتوا مانند قلب تپنده سایت می باشد و باعث زنده نگه داشتن سایت می شود.

آنچه در کارگاه استراتژی سئو و تولید محتوا  ارائه می شود :

  • شناسایی مخاطبان حوزه فعالیتمان
  • موضوع اصلی سایتمان را چی انتخاب کنیم؟
  • انتخاب کلمات کلیدی ارزشمند ( تحقیق کلمات کلیدی )
  • تحلیل رقیبان حوزه کسب و کارمان ( تحلیل سایت و محتوای آنها )
  •  بررسی میزان سختی کلمات کلیدی بر اساس رقیبان
  • تعیین استراتژی سئو و مطالب سایتمان
  • تحلیل محتوا توسط الگوریتم های گوگل و ساختار مقاله برای بهتر دیده شدن
  • تولید محتوای با ارزش از ابتدا تا انتهای
  • کارهای که بعد از انتشار محتوا باید انجام بدیم

برای شرکت در دوره با شماره ۰۹۱۷۸۱۱۸۲۲۹ هماهنگی کنید.

 

 

 

سوالات مربوط به این دوره را می توانید در قسمت زیر مطرح کنید تا جواب آنها  برایتان ایمیل شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *